Thursday, May 31, 2012

wee ~ :D

assalamualaikum :D

wooo manyak lama saya tidak ada post woaa.. sudah rindu maa sama ini blog.. haiyaaa banyak habuk *cough*cough* haha.. kay kay, dah kenapa mcm cina mualaf aku ni ^^v hehe.. well, now sekarang tgh cuti pertengahan tahun 2 minggu. alhamdulillah, masih lg bernafas sehingga ke hari ini :) baru je habis exam mid year.. kayy, no comment :-x jgn tanye ape2 sbb aku rase mcm noob je exam kali ni -,- *faint.. ha btw, dah byk yg berlaku sepanjang bulan April dgn Mei ni.. wooo sabar jelaaa mak , nyahhhh.. hahah.. hmmm, walaupun macam2 benda dah jd, tapi kita mesti stay cool and relax.. yeah mannnn :D benda dah lama jd, and then kita baru tau sekarang mmg laa macam panas je kannn tapi benda dah okay, and semua dah berjalan lancar so chillax jelahh kan? saya tak marah awak laaa, saya tak dendam apa pun.. dendam? okayy, that is soooooo not me :) is it clear? :) silaplahh kalau anda anda dan anda fikir saya begitu.. hee.. yea, tak perlu lari lari, tutup muka dan ape2 yang sewaktu dgnnya okay :) orang yang kuat adalah orang yang dapat menahan kemarahannya ketika ia di dalam kemarahan.. ouh yes, teringin menjadi org kuat dalam menahan kemarahan kerana apabila kita berada dalam kemarahan, segala malaun malaun, balaci syaitan semua menguasai diri sampai kita dah tak boleh menerima segala logik akal.. so, sabar wahai hati.. semoga dgn sifat sabar tu, kita dipelihara daripada segala hasutan malaun malaun tu.. heheh.. sesungguhnya bila api bertemu dgn api, tak merubah apa jua keadaan pun.. jadi lah air yang mampu menyejukkan dan mendamaikan :)




with love,      
Nazmin Amalina